ФОП Мартиненко Анатолій Максимович надає для ознайомлення Політику повернення товару HOPHEMP, виконання умов якої є обов’язковим для всіх користувачів, що планують використовувати даний Сайт hophemp.com.ua.

Перед переглядом сайту hophemp.com.ua (надалі - Сайт) просимо Вас ознайомитися з цією Політикою повернення товару HOPHEMP (надалі - Політика повернення товару).

Повідомляємо Вас, що для використання Сайту, Політика повернення товару має бути прийнята Вами в повному обсязі. Якщо Ви (надалі – Ви, Користувач, споживач) не приймаєте цю Політику повернення товару, не погоджуєтесь із нею повністю або частково, просимо Вас не використовувати Сайт.

Використовуючи цей Сайт, Ви надаєте свою згоду щодо положень Угоди користувача в повному обсязі, в тому числі Політики повернення товару.

1. Загальні положення

1.1. Політика повернення товару HOPHEMP містить наступні терміни:

  • Замовлення - оформлений запит Покупця на придбання і доставку Товару, обраного на Сайті.
  • Покупець - Користувач HOPHEMP, зареєстрований на Сайті, який оформив Замовлення. До Покупця застосовуються всі положення щодо Користувача, що наведені в Угоді користувача.
  • Продавець – ФОП Мартиненко Анатолій Максимович.
  • Товар - продукція, представлена на Сайті.

2.Оплата Замовлення

2.1. Оплата Замовлення здійснюється Покупцем наступним чином:

  • За допомогою банківських карт на Сайті під час здійснення замовлення при використанні Сайту
  • Готівкою при отриманні товару у відділенні Нова Пошта

2.2. Сума Замовлення складається з вартості Замовлених Товарів.

2.3. Користувач здійснює оплату у сумі, що відповідає сумі Замовлення, що вказується при здійсненні ним Замовлення на Сайті.

2.4. Користувач отримує від Продавця відповідний документ, що підтверджує здійснення Користувачем оплати.

3. Доставка Замовлення

3.1. Доставка здійснюється за допомогою сервісу Нова Пошта.

3.2. Користувач може замовити доставку:

  • До відділення Нової Пошти;
  • Кур’єром до дверей.

3.3. Вартість послуги доставки Новою поштою здійснюється відповідно до тарифів Нової Пошти.

3.4. Користувач є таким, що попереджений про те, що отримати замовлення можливо у відділення Нової пошти, що було вказано при оформленні замовлення на Сайті.

3.5. Замовлення є таким, що виконано Продавцем, в момент його фактичної передачі Користувачу (Покупцю), який здійснив Замовлення Товару з використанням Сайту з оформленням відповідних документів (експерес-накладна, тощо).

3.6. Право власності на Товар у Користувача (Покупця) на товар виникає в момент передачі йому Товару перевізником (особою, що було доставлено товар Користувачу (Покупцю).

3.7. Право власності на Товар підтверджується документом, що видається Продавцем Користувачу (Покупцю) (товарна накладна, квитанція тощо).

3.8. В момент отримання замовлення, Користувач (Покупець) зобов’язаний оглянути доставлений Товар та перевірити його за відповідність замовленню та заявленій якості, кількості, перевірити термін придатності доставленого Товару і цілісність упаковки.

3.9. У випадку відсутності будь-яких претензій до доставленого Товару Користувач (Покупець), на ім’я якого надійшов Товар ставить свій підпис на відповідному документі, що підтверджує факт доставки й отримання ним відповідного Товару. Даним підписом Користувач (Покупець) підтверджує, що будь-яких претензій до Товару Користувачем (Покупцем) не виявлено та Продавець належним чином та в повному обсязі виконав свої зобов’язання щодо надання та передачі Товару.

4. Повернення Товару

4.1. Продавець здійснює повернення товару, замовленого Покупцем відповідно до вимог чинного законодавства України.

Повідомляємо, що Продавець вживає заходів щодо перевірки якості, в т.ч. термінів зберігання товару. Товар, який не відповідає вимогам належної якості, в т.ч. той товар, термін зберігання якого минув, вилучається, оскільки вказаний товар не є таким, що може бути доставлений Покупцю.

Разом із тим, Покупець повинен ретельно оглянути всі Товари свого Замовлення при його отриманні. У випадку виникнення будь-яких негараздів та питань щодо Замовлення, звертайтесь до нас за тел. +380503771744, для подальшого вирішення питання. Продавцем буде уважно розглянуто Ваш запит та будуть надані консультації щодо здійснення повернення товару.

Вимоги Покупця щодо повернення товару задовольняються Продавцем відповідно до вимог законодавства.

4.2. Для повернення Товару Покупець, в строк протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, має надати:

  1. Розрахунковий документ, що засвідчує факт купівлі Товару;
  2. Відповідну заяву про повернення Товару, яку представник Продавця надсилає Покупцю на його електронну адресу, при здійсненні ним повідомлення щодо Замовлення за номером телефону, вказаним вище;
  3. Товар, що підлягає поверненню та який відповідає вимогам товару, щодо якого може бути здійснення повернення.

Наведені вище документи та Товар мають бути надіслані Продавцю на адресу: Нова Пошта. Вантажне відділення №60. Одеса.

4.3. У разі придбання Товару неналежної якості, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, Покупець має право вимагати:

  • вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний товар, з числа наявних.
  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.

4.3.1. Під час визначення Товару як товару неналежної якості, важливо розуміти, що отриманий товар має відповідати характеристикам, що вказані відповідно до такого Товару на Сайті. Деякі відмінності щодо зовнішніх характеристик, дизайну, кольорів Товару не свідчать про неналежність якості Товару та неможливість використання такого Товару.

4.3.2. Продавцем буде прийнято Товар неналежної якості.

4.3.3. Доставка при поверненні Товару споживачем Продавцю здійснюються за рахунок Продавця.

4.3.4. За наявності Товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів. У разі відсутності Товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.

4.3.5. При розірванні договору розрахунки із Покупцем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються Покупцю не пізніше тридцяти днів з дня отримання Продавцем Товару разом із заповненою Покупцем заявою про повернення товару.

4.3.6. У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту, Продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.

4.3.7. Вимоги споживача не підлягають задоволенню, якщо недоліки Товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.

4.3.8. Для здійснення права на розірвання договору споживач повинен зберігати одержану продукцію у незміненому стані.

4.4.Покупець при придбанні Товару протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, належної якості має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у Продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

4.4.1. Обмін Товару належної якості провадиться, якщо:

  • Товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • В наявності розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим Товаром або надісланий електронний розрахунковий документ.

До товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), зокрема, належать:

  • Продовольчі товари, засоби, предмети сангігієни;
  • Непродовольчі товари: парфюмерно-косметичні вироби, зубні щітки, апарати для гоління, помазки для гоління, розчіски, гребенці та щітки масажні,товари в аерозольній упаковці, товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо), інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

З повним переліком товарів, що не підлягають обміну (поверненню) Користувач має ознайомитися: Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) затверджується Кабінетом Міністрів України (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений Постановою КМУ від 19.03. 1994 р. № 172 (додаток №3)

У разі внесення змін чи доповнень до даної Постанови, даний пункт є таким, що не потребує коригувань. В такому разі Продавець і Покупець узгодили застосовувати норми чинного законодавства України.

4.4.2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші Товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

4.4.3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за Товар, повертаються Покупцю не пізніше тридцяти днів з дня отримання Продавцем повернутого Товару разом із заповненою Покупцем заявою про повернення товару.

4.5. Заява про повернення Товару.

4.5.1. При заповненні заяви про повернення Товару, Покупець повинен вказати актуальні достовірні дані.

4.5.2. У разі, якщо Покупцем були вказані у заяві дані, що не є достовірними, або ним не було надано усіх документів, вказаних вище, необхідних для здійснення повернення Товару,Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцю відмовити у поверненні грошових коштів. Покупець розуміє та приймає на себе ризики щодо неотримання ним грошових коштів в даному випадку не з вини Продавця.

4.5.3. В заяві Покупцем вказується найменування Товару, що підлягаю поверненню, та інші характеристики Товару, що передбачені заявою, якщо інше не зазначено а самій заяві про повернення товару. Товар, що не підлягає поверненню відповідно до законодавства України не може зазначатися в заяві.

4.5.4. Покупець повинен заповнити всі поля заяви про повернення товару, що підлягають заповненню, виходячи із змісту заяви.

4.5.5. Покупець не може вносити в заяву Товар, що не підлягає поверненню відповідно до чинного законодавства України. У разі отримання такої заяви, Продавець не може прийняти дану заяву.

4.5.6. Про поверненні Товару в індивідуальній упаковці виробника, Покупець повинен направити Товар із збереження даної упаковки та виду Товару задля того, щоб при отриманні його Продавцем Товар відповідав вимогам, що пред’являють законодавством для здійснення повернення товару.

4.5.7. Покупцем особливо уважно мають бути заповненні дані щодо способу повернення йому грошових коштів та правильно заповненні всі наведені у заяві реквізити.

4.5.8. Заява про повернення товару має бути підписана Покупцем власноруч, та містити підпис Покупця.

4.5.9. Разом із Товаром Покупець надає при поверненні всі супутні документи, що надаються до відповідних Товарів, якщо такі були надані при отриманні Товару (зокрема, технічний паспорт, гарантійний талон тощо).

4.5.10. У разі невиконання Покупцем вимог щодо оформлення повернення Товару, Покупець є таким, що повідомлений, що в такому разі Продавець має право не прийняти повернення Товару, та в такому разі Продавець не несе відповідальність за збереження та повернення такого Товару Покупцю.

Товар, що підлягає поверненню разом із заповненою заявою про повернення товару, відповідним розрахунковим документом, та має бути надісланий на адресу: Нова Пошта. Вантажне відділення №60. Одеса.

 

У випадку виникнення будь-яких питань щодо Товарів та Замовлення, пов’язаних із доставкою, отриманням, поверненням Товарів тощо, будь ласка, звертайтесь до нас за тел. +38(050)3771744 для подальшого вирішення Вашого питання! Ми будемо раді Вам допомогти!